tel.: (22) 48 75 118
tel.: 608 921 118
tel.: 536 595 504


e-mail:
kontakt@rower-centrum.com

GG: 44314536

 



NASZE KONTO BANKOWE:

Kwotę wylicytowan± na aukcji + koszta wybranej przesyłki prosimy przelewać na:

 

----------------------------------------
81 1140 2004 0000 3302 6115 8260


SERWIS-MOBILNY.PL
ul. Modlińska 248A
03-152 Warszawa

----------------------------------------

Prosimy pamiętać o podaniu
Twojego loginu allegro w tytule przelewu oraz numerów aukcji, za które płacisz!

Formy płatności:
- za pobraniem (tylko użytkownicy
z pełną aktywacją konta i min. 5 pozytywnymi komentarzami)
- odbiór osobisty
- płatności kartą kredytową
- płatność przez Allegro

Standardowo do każdego zakupu dodajemy paragon - jeżeli chcesz fakturę VAT, wyraźnie zaznacz to
w "Formularzu opcji dostawy", który prosimy wypełnić niezwłocznie po zakupach. W przypadku jego braku dostawa może się znacząco opóźnić.
PAMIĘTAJ!
KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ
NASZE ZASADY ZAKUPÓW

KODY WYSZUKIWARKI:
vemarket.pl_BRANZA02_BIKE

vemarket.pl_rowery_007

 
 
                                       

Witamy na aukcjach sklepu ROWER-CENTRUMcom


1. INFORMACJE O NAS

Jestesmy sprawdzonym kontrahentem w interesach, mamy bardzo duze doswiadczenie w sprzedazy przez Internet. Nasza firma zajmuje sie serwisowaniem rowerów od 1999 roku. Ciągle dokładamy wszelkich starań do jak najwyższej jakosci obsługi klienta, wystarczy spojrzeć na nasze komentarze - każdy ewentualny problem staramy się załatwić tak, aby zadowolić każdą ze stron.


2. KONTAKT, PYTANIA

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub chcesz uzyskać poradę dotyczącą doboru sprzętu, akcesorii lub innych podzespołów - śmiało, skontaktuj się z nami:

TEL STACJONARNY: (22) 48 75 118
TEL. KOM: 608 921 118
TEL. KOM: 536 595 504
E-MAIL: kontakt@rower-centrum.com
GADU-GADU: 44314536

3. DOJAZD DO NAS, ODBIÓR OSOBISTY, SERWIS

Adres naszej siedziby to: ul. Modlińska 248A, 03-152 Warszawa. Jezeli wybierasz się do nas np. po odbior osobisty towarow, jadac od centrum Warszawy ul. Modlińska miniesz po prawej stronie Kaufland - przy skrzyzowaniu Modlinskiej z ul. Mehoffera. Owe skrzyzowanie należy pokonać prosto i zaraz za nim po prawej stronie jest przystanek autobusowy - za nim da się wjechać w prawo, w równoległą "małą" Modlińską. Teraz już tylko kilkaset metrów i po prawej stronie będzie żółty, wąski i długi budynek "SKUTERY ROWERY SERWIS". To właśnie my.

WŁĄCZ MAPĘ GOOGLE I PODGLĄD NA NASZĄ SIEDZIBĘ

4. METODY PŁATNOŚCI I WYSYŁKI

Wybierając opcję przedpłaty preferujemy płatność przez opcję "PayU" - znacznie automatyzuje (przyspiesza) ona sama wysylke. Jesli wybierasz tradycyjny przelew bankowy, oto dane naszego konta bankowego:


81 1140 2004 0000 3302 6115 8260
SERWIS-MOBILNY.PL
ul. Modlińska 248A
03-152 Warszawa

Prosimy pamiętać o podaniu loginu Allegro w tytule przelewu oraz numerow aukcji, za które płacisz! Koniecznie nalezy tez wypełnić tzw. Formularz opcji dostawy, ktory zostaje wyswietlony na Allegro po dokonaniu zakupów. Bez owego formularza jakiekolwiek terminy dostaw nie sa gwarantowane. Nie odpowiadamy za awarie, w szczegolnosci techniczne, na ktore nie mamy wplywu.

5. WYPEŁNIANIE INFORMACJI DLA SPRZEDAJĄCEGO

Prosimy o uwazne wypelnianie informacji dla sprzedajacego - tzw. formularza "opcji dostawy". W szczegolności nalezy zwrocic uwage na "adres dostawy", ktory to wlasnie jest miejscem do podania gdzie przesylka ma zostac dostarczona.

W polu "dodatkowe informacje" prosimy o umieszczanie informacji dla magazyniera, ktory dobiera towar do pakowania. Moze to byc kolor, model badz inny "szczegol" produktu.

SERWIS-MOBILNY.PL
ul. Modlińska 248A
03-152 Warszawa

Prosimy pamiętać o podaniu loginu Allegro w tytule przelewu oraz numerów aukcji, za które płacisz! Koniecznie należy też wypełnić tzw. Formularz opcji dostawy, który zostaje wyświetlony na Allegro po dokonaniu zakupów. Bez owego formularza jakiekolwiek terminy dostaw nie s± gwarantowane.

Rowerki są do obejrzenia w naszym salonie sprzedaży w Warszawie, przy ul. Modlińskiej 248A. Na miejscu istnieje możliwosc zakupu egzemplarza zmontowanego w stu procentach - chodzi oczywiscie o odbior osobisty. W takim przypadku za montaż doliczamy do ceny 20zł.
                                       

PaneleAllegro.pl

 

Komentarze

Vemarket.pl

Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od jego otrzymania. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie, produkt nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku dodatkowych opakowań wewnętrznych, one również nie mogą nosić śladów otwierania.


SZCZEGÓŁÓWY REGULAMIN:
REGULAMIN ZAKUPÓW W ROWER-CENTRUM.COM

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady korzystania przez Nabywców ze Sklepu oraz sprzedaży na portalach aukcyjnych prowadzonych przez Sprzedawcę.

Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu oraz na stronie "o mnie" sprzedającego w sposób umożliwiający Nabywcom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

2. DEFINICJE

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

Sprzedawca – SKUTER-SERWIS.PL Sp. z o.o. z siedzibą w 03-152 Warszawa ul. Modlińska 248A, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 524-263-61-64.

Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Nabywcom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępny w domenie internetowej: rower-centrum.com

Portal aukcyjny - serwisy Internetowe typu "Allegro.pl" lub "Ebay.pl" służące prezentowaniu ofert sprzedaży oraz ich realizacji dzięki umożliwieniu zawierania umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą drogą elektroniczną.

Nabywca – Użytkownik Sklepu lub Portalu aukcyjnego, który w ramach zakupu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług.

Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy produktu.

Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie lub w łamach portalu aukcyjnego na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi lub usług.

Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług.

Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu oraz zasad uczestnictwa w ofertach Sprzedawcy na Portalach aukcyjnych.

Allegro, Ebay - serwis transakcji (Portal Aukcyjny) online o charakterze otwartym, w ramach którego organizowane są aukcje internetowe oraz świadczone inne usługi związane z aukcjami internetowymi.

Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu oraz na Aukcjach Sprzedawcy, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.

Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu lub Portalu Aukcyjnego, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.


3. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU ORAZ OFERT AUKCJI

Nabywca będący osobą fizyczną może korzystać z oferty Sprzedawcy pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.

Nabywca nie będący osobą fizyczną może korzystać z oferty Sprzedawcy za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu, z uwzględnieniem postanowień zawartych w sekcji REJESTRACJA W SKLEPIE lub danym PORTALU AUKCYJNYM.

Nabywca może korzystać ze Sklepu lub Portalu Aukcyjnego za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Nabywcę nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych w formularzach, o którym mowa w sekcji PODAWANIE DANYCH OSOBOWYCH, w punkcie 2 i 3 oraz nieprzestrzeganiem przez Nabywcę warunków Regulaminu. 

Dane podawane przez Nabywcę nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.    

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy, w tym niezgodny z Regulaminem, sposób korzystania ze Sklepu lub Portalu Aukcyjnego przez Nabywcę oraz wynikające z tego konsekwencje.

Wykorzystywanie przez Nabywcę nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout lub szablon aukcji) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy lub uprawnionych podmiotów trzecich (w tym producentów lub dystrybutorów towarów lub usług. Sprzedawca informuje, iż spółce SKUTER-SERWIS.PL przysługuje prawo do koncepcji Sklepu oraz wizerunku aukcji Internetowych rozumianej jako całokształt rozwiązań funkcjonalnych i elementów wizualnych. Zabronione jest podejmowanie przez Nabywcę jakichkolwiek działań zmierzających do odtworzenia Sklepu, w tym w szczególności na stronach internetowych i w domenach internetowych powiązanych z Nabywcą.

Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w Sklepie bądź w Portalu Aukcyjnym.


4. PODAWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Rejestracja w Sklepie jest możliwa wyłącznie w przypadku Nabywcy wyrażającego zgodę na akceptację Regulaminu.    

W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie a także wszystkich dalszych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z rejestracją oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Nabywcy.

Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia przez Nabywcę jego danych, w tym w przypadku aktualizacji danych Nabywcy, poprzez przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów lub ew. ich elektronicznych skanów / zdjęć (do decyzji Sprzedawcy).

W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Nabywcy podanych podczas rejestracji Nabywca powinien je zaktualizować przed kolejną sprzedażą.

Z chwilą rejestracji, tworzone jest konto Nabywcy, stanowiące zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje o Nabywcy oraz o jego działaniach w związku z zawieranymi Umowami. 

 

5. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ – ZAWARCIE UMOWY

Nabywca ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24 godzin/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych.

Zamówienia złożone po godzinie 10:00 lub w dni wolne od pracy (sobota, niedziela, święta) będą rozpatrywane conajmniej w następnym dniu roboczym.  

Każde zamówienie może mieć tylko jeden adres dostawy.     

Przed złożeniem zamówienia, Nabywca umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Nabywcy agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, przeliczanie wartości towarów/usług zgromadzonych w koszyku oraz przeliczanie kosztów dostawy. Podczas wyboru towarów/usług Nabywca może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka kolejnych towarów/usług lub usuwanie ich z koszyka.

Po ostatecznym wyborze towarów/usług przeznaczonych do zakupu, Nabywca zostaje skierowany do formularza internetowego służącego do składania zamówień. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:

     - adresu dostawy,

     - sposobu dostawy,

     - sposobu dokonania płatności za towar/usługę.

Nabywca określa adres dostawy poprzez wypełnienie – według wyboru Nabywcy – formularza, o którym mowa w sekcji PODAWANIE DANYCH OSOBOWYCH, w punkcie 2, w podpunkcie a) lub formularza, o którym mowa w tej samej sekcji, punkcie 3, podpunkcie a) Regulaminu. Zamówiony towar/usługa będzie dostarczona pod adres wskazany zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu.

Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Nabywcę Sprzedawcy. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Nabywcę.

Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Nabywcy informację o przyjęciu zamówienia na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Nabywcy przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.

W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta Umowa jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego.

W przypadku wyboru sposobu płatności innej niż przy odbiorze, brak dokonania płatności za zamówione produkty oraz koszt wysyłki (jeżeli dotyczy) w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Nabywcę oznaczać będzie że transakcja zostanie anulowana. Data płatności to dzień w którym wpłyną środki pieniężne na konto bankowe lub konto PayU Sprzedającego. Jeżeli transakcja została zawarta przez Portal Aukcyjny, Sprzedawca po tym okresie wystąpi o zwrot prowizji.

Forma płatności przy odbiorze jest nie możliwa w sytuacji:

     - zamówienia z doręczeniem za granice

     - zamówienia gdzie Nabywca nie jest odbiorcą przesyłki

     - zamówienia w Portalu Aukcyjnym, gdzie Kupujący nie ma minimum 15 pozytywnych komentarzy przy stosunku min. 1 komentarza negatywnego do 50 pozytywnych.

W w/w przypadkach płatności można dokonać tylko i wyłącznie kartą płatniczą, płatnością PayU lub przelewem (tradycyjny lub elektroniczny). W przypadku płatności kartą zwrot środków zostanie wykonany na podane konto bankowe.

Sprzedawca zawsze wysyła dokument sprzedaży (paragon lub Faktura VAT) na adres Nabywcy. Jeżeli odbiorca przesyłki jest inną osobą niż Nabywca, dokument sprzedaży zostanie wysłany na adres odbiorcy przesyłki.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przelewów lub w autoryzacji płatności elektronicznych wynikających z winy odpowiedniego banku lub firmy obsługującej elektroniczne formy płatności.

Umowa kupna-sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


6. ZAPŁATA CENY

Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie, w Portalach Aukcyjnych oraz na zasadach określonych przez Sprzedawcę.

Wszystkie ceny są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są oddzielnie.

Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Nabywcę.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.


7. DOSTAWA

Dostawa następuje na adres wskazany przez Nabywcę.

Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona.

Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Nabywcę z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Nabywcy spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.

Nabywca powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.).

Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy – np. wskutek wskazanie nieprawidłowego adresu dostawy lub podania go w niewłaściwym polu formularza. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy w miarę możliwości odbiór towaru ze wskazanego miejsca np. siedziby Sprzedawcy, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania Nabywcy towaru.


8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Nabywcę swoich danych osobowych jest dobrowolne.

Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Nabywcy innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.

Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywców są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.


9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące Umowy.

Nabywca ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu o ile w ciągu 2 miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi Sprzedawcę o tym w formie pisemnej.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu produktów (paragon fiskalny lub faktura VAT).

Nabywca proszony jest o napisanie pisma wyjaśniającego oraz przesłanie nam go na adres e-mail: kontakt@rower-centrum.com lub Pocztą Polską na adres firmy wskazany w dziale Kontakt. Do przesyłki należy załączyć ksero/skan dowodu zakupu, paragonu lub faktury VAT.

Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie na adres Sprzedawcy reklamowanego produktu wraz z oryginalnym dowodem zakupu oraz pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. Sprzedawca w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania reklamacji rozpatrzy jej zasadność i decyzja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Nabywcy na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail.

Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji jeśli wskazane przez Nabywcę dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Nabywcą.

Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.

O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.

Reklamacji podlegają wyłącznie wady fabryczne, ukryte powstałe z winy producenta.

Reklamacji nie podlegają:

     - naturalne zużycie się produktu,

     - produkty posiadające uszkodzenia w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji i użytkowania,

     - różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Nabywcy,

     - uszkodzenie pochodzenia mechanicznego, które powstały podczas transportu przesyłki - takie reklamacje należy składać u przewoźnika.

W przypadku zagubienia, uszkodzenia, ubytku zawartości przesyłki oraz nieterminowość w dostawie, Nabywca ma prawo do reklamacji, którą podejmuje bezpośrednio z firmą kurierską. Termin zgłoszenia reklamacji przez Nabywcę jest w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawca.

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Nabywca może w następnej kolejności żądać:

     - nieodpłatnej naprawy (o ile będzie to możliwe),

     - wymiany produktu na pełnowartościowy,

     - zwrotu równowartości ceny produktu w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji lub wymiany na inne produkty dostępne w ofercie w sklepie internetowym.


10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY I JEJ WYPOWIEDZENIE

Na podstawie ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Nabywca będący konsumentem może odstąpić na piśmie od Umowy bez podania przyczyn w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 10 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług.

W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Koszt odesłania towaru do Sprzedawcy, jak również wysyłki towaru do Nabywcy, ponosi Nabywca.


Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe:

     - gdy świadczenie usługi rozpoczęto – za zgodą Nabywcy – przed upływem 10-dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 1,

     - po usunięciu przez Nabywcę oryginalnego opakowania towaru zawierającego nagrania audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych,

     - w przypadku zakupu usług, których cena lub wynagrodzenie jest wyłącznie uzależniona od ruchu cen na rynku finansowym,

     - w przypadku produktów sprowadzonych przez Sprzedawcę na specjalnym zamówieniu dla Nabywcy.

     - w przypadku zakupu towarów lub usług o właściwościach określonych przez Nabywcę w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

     - w przypadku zakupu towarów lub usług, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone (mają np. kontakt z  lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

     - w przypadku dostarczania prasy,

     - w przypadku zakupu usług w zakresie gier hazardowych.


W ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zwróconego produktu, pieniądze zostaną zwrócone na konto Nabywcy, wskazane przez Nabywcę w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.

Koszt wysyłki produktów oraz opłata za pobranie (w przypadku płatności przy odbiorze) poniesiony przez Nabywcę nie podlega zwrotowi.

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem (płatność przy odbiorze).

WAŻNE - Zwrotowi podlega wyłącznie towar nowy, nieużywany, nadający się do dalszej odsprzedaży. Oznacza to jednoznacznie, iż nie może posiadać on żadnych śladów użycia, rozbindowanego, bądź zniszczonego opakowania, naruszonych elementów ew. mocowań produktu itp. Produkt powinien zostać zwrócony Sprzedawcy w takiej formie i takim stanie, w jakim otrzymał go Nabywca.


11. PRZERWY TECHNICZNE

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu oraz serwisu aukcyjnego spowodowany czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy oraz wynikającymi z tego konsekwencjami.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.


12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Nabywcę oraz za usuwanie i blokowanie poczty mailowej przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Nabywcę.

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W sprawach dotyczących Allegro (w tym wykorzystania loginu i hasła użytkownika Allegro) zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu Allegro.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy kupna sprzedaży jest sąd właściwy dla Pozwanego.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 2012-08-18

 

Wszelkie prawa zastrzeżone - jakakolwiek reprodukcja, kopiowanie lub inne przetwarzanie elementów tej aukcji (w tym cytowanie treści) bez pisemnej zgody użytkownika Allegro ROWER-CENTRUMcom będzie ścigana z ramienia prawa. All rights reserved by ROWER-CENTRUM.com 2012.